دستگاه موخوره گیر Fasiz
دستگاه موخوره گیر Fasiz
موخوره ، مشکلی است که بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند که می توانند به راح
275,000 تومان
خرید کنید

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

عیدانه

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

گفت اَنَا بَشر مِثلُکم

آری، بشری که گرمای دست پدر را بر سرش حس نکرد،
بشری که از محبت مادری در شش سالگی محروم شد،
بشری که خیلی زود سایه جدش نیز ازو رخت بست،
بشری که نگین زمانه در درستکاری بود،
بشری که به درستی عَلی خُلُق عَظیم بود،
بشری که در اوج جاهلیت قومش خدایش را شناخت،

آری من نیز بشری‌ام همچو او، چه حجّتی بر نشناختن خودم و خدایم دارم اما؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
میم خ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی