دستگاه موخوره گیر Fasiz
دستگاه موخوره گیر Fasiz
موخوره ، مشکلی است که بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند که می توانند به راح
275,000 تومان
خرید کنید

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

ای دل بیا که ما به پناه خدا رویم

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

حس عجیبی بود. روبرو را نگاه می‌کردیم، هر دو، من و دوستم، سیّد را می‌گویم. او می‌راند و من می‌خواندم، او اتومبیلش را و من افکارش را. حس عجیبی بود، فکر عجیبی نیز.

افکارمان در هم تنیده بود، چون دو کلافی که سر نخشان پیدا نباشد، در سَرَم آشِ فکری هم می‌خورد یکدست و جاافتاده، سیر داغش به اندازه و دمایش مطبوع.

فکر عجیبی بود. اینکه در روزگاری دور و نزدیک، ما مجدد، همین حس را تجربه خواهیم کرد، در همین پوزیشن. به نورِ چشم‌نوازی که از روبرو می‌آید خیره باشیم و بخندیم، او براند و من بخوانم، او مَرکب خیالیمان را و من افکار زیبایمان را، او به سرعت و من به فریاد. فکر عجیبی بود.

 

"آمدم ای شاه پناهم بده" گوش می‌دادیم. بشنوید.


 

 

پانوشت 1: این را نوشتم به یادگار، تا گواهی باشد بر افکارمان، روزگاری که این حس تکرار شود.

پانوشت 2: بعدا بیشتر در مورد این سیّد دوست داشتنی خواهم نوشت.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۴
میم خ

نظرات  (۱)

موفق باشین و تندرست همراه سید
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی