دستگاه موخوره گیر Fasiz
دستگاه موخوره گیر Fasiz
موخوره ، مشکلی است که بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند که می توانند به راح
275,000 تومان
خرید کنید

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

زخم گلومو کجای دلم بذارم؟

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

+ امروز که داشتم ظرف کشت سلول‌هام رو عوض می‌کردم، جونم دراومد، بس که برای کنده نشدن مقاومت کردن. البته خب حقم داشتن، یک ماه اون تو نشسته بودن، رشد کرده بودن، دوستاشونو از دست داده بودن، بچه‌دار شده بودن، زندگی‌ای دست و پا کرده بودن واسه خودشون، اما حالا وقت رفتن و دل کندن ...

به نظرم سختی مرگ هم به همین دلیله، کلی بخوایم نگاه کنیم به خاطر وابستگیای ماس به دنیا و مافیها، جزیی‌تر اما اگر بشیم دلیلش جهل ماست؛ جهل از ماورای این دنیا. این سلول‌ها غرق در زندگی کوچیکشون بودن و نمی‌دونستن که برای ادامه حیات ناچارن به جابجا شدن و دل کندن، که اگر میدونستن خیلی راحت‌تر دل می‌دادن. حقیقتا که مرگ تولدی دوباره است و سفری از خود به او.

 

اَللهمَ اجعَل مَحیایَ مَحیا مُحمد و آلِ محمد و مَماتی مَماتَ مُحمدٍ و آلِ مُحمد

 

+ الان که دقت می‌کنم، همیشه‌ی خدا یک کلید تو جا کلیدیم بوده که نمی‌دونم مال کجاست. کلیدی درست مثل بقیه، نه رنگ خاصی داره، نه برق می‌زنه، نه اصلا جلب توجهی می‌کنه، امّا نمی‌دونم واسه کجاست. واسم سؤاله آیا فقط من اینجوریم یا نه، ولی خیلی جالبه؛ دارم فکر می‌کنم نکنه تو زندگیم هم همین طور باشم، یک سری کلیدها داشته باشم در کلید دونیِ مغزم که ندونم واسه کدوم قفلن، یعنی یک سری قفل‌ها به صورت بالقوه برام باز باشن، ولی به دلیل بی‌دقتی و اهمال خودم نتونم بالفعل بازشون کنم.

یادمه کلید اتاق قبلیمون به چند تا اتاق دیگه هم می‌خورد، یعنی خیلی راحت اتاق دوستان رو هم می‌تونستم باهاش باز کنم، تنها کمی قِلِق داشت. باز نکنه کلیدهایی داشته باشم که به قفل‌های دیگری هم بخورند و من ندانم. شاید معمای زندگی نه فقط پیدا کردن کلید برای قفل‌های پیشِ رو، بلکه پیدا کردن قفل برای کلیدهای در دسترس هم باشه.

 

دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است     بدین راه و روش می‌رو که با دلدار پیوندی

 

+ وقتش نشده شیمیدانا حساب کنن به لحاظ استوکیومتری، برای هر دونه ساقه طلایی چند لیتر آب لازمه که بشوره ببره پایین؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
میم خ

نظرات  (۳)

چقدر جالب و تفکربرانگیز فکر می‌کنین .
پاسخ:
تفکربرانگیزناک خوندید :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۰۸:۳۰ مهندس مکانیک خودرو
حساب شده نیم لیتربه ازای هربیسکویت ساقه طلایی لازم است
پاسخ:
ممنون از شما
اینو باس روش بنویسن به نظرم
مثل نوشابه ها مثلا که می گن خنک بنوشید، بنویسن با حداقل نیم لیتر آب صرف شود
یا مثل پاکت سیگار که روش عکسای وحشتناک میذارن و میگن خطر سرطان، روی ساقه طلاییم بنویسن خطر خفگی :)
خدا بنظرم شاه کلیده

بحث ساقه طلایی اما به نوع نوشیدنی، حجم دهان، جنسیت، میزان سوسولیت!، دانشجو بودن یا نبودن و فاکتورهای دیگه بستگی داره :)
پاسخ:
بله احسنتم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی