دستگاه موخوره گیر Fasiz
دستگاه موخوره گیر Fasiz
موخوره ، مشکلی است که بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند که می توانند به راح
275,000 تومان
خرید کنید

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

مُصارعت گوگولی بلاگر

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

خب واسه اینکه روی ابواسفنج بلاگفانی بزرگ رو زمین نزده باشیم و دعوتش رو لبیک گفته باشیم و کمی هم فضای اینجا گوگولی شده باشه،

از عکس زیر رونمایی می‌کنیم.

باید بگم از اونجایی که من و داداش بزرگم همیییشه با هم بودیم، این عکس رو که با حضورش مزین شده می‌ذارم. (مدیونین اگه فکر کنین به بقیه عکسام دسترسی نداشتم، اصن همینیه که هست :D ) فک می‌کنم نیاز به توضیح نباشه، ولی دوست دارم، پس توضیح می‌دم. اونی که خیلی گوگولی هست داداشمه و اونی که بیشتر از خیلی گوگولی هست خودمم. و نکته آخر اینکه قرار بوده عنوان پست باشه "چالش گوگولی بلاگر"، منتها از اسم چالش هیچ وقت خوشم نمیومده و نمیاد؛ شاید چون اکثر چالش‌ها خیلی خُنُکن (مثلا که این پست اصلا خُنُک نیست :)) برا همین از کلمه خیلی مأنوس و روزمره "مُصارعت" برای عنوان استفاده کردم.

 

#با_حال_باشید

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
میم خ

نظرات  (۵)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۳ ابو اسفنج بلاگفانی
چقدر عادی و پر کاربرد! خخخ. دمت گرم. دریافتمت.
پاسخ:
:))
اصلا عنوانو که دیدم با خودم گفتم ؛ سریع بیام معنی‌شو بپرسم .
پاسخ:
خوش اومدین :))
چه مُصارعت گوگولی ای! 
حتی عکس بچه ها روح میدن به فضا!!!
پاسخ:
:))
مصارعت یعنی چی؟
پاسخ:
والا به طور اختصاصی یعنی کشتی گیری و جهد و کوشش بر به زمین انداختن حریف :|
اما به طور کلی یعنی رقابت کردن و دلیری کردن :)
آخی :)
مظلوم به نظر میاین!
پاسخ:
هنوز هم هستم
بقیه اما نظرهای متفاوتی دارند :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی