دستگاه موخوره گیر Fasiz
دستگاه موخوره گیر Fasiz
موخوره ، مشکلی است که بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند که می توانند به راح
275,000 تومان
خرید کنید

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

جوجه ها را آخر پاییز می‌شمارند؟

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ

خراب بودم مثلِ ...

... مثل خودم، وقتی که خیلی حالم خراب است، خییلی.

خواستم چیزک‌هایی بگویم از گذشته‌های نه خیلی دور و آینده‌های نه چندان دیر، که یکهو نظرم عوض شد. گفتم بگذریم از این نوشته‌های صد من دو غازی که سر و تهشان یک کرباس و نیم است ... که مفت می‌ارزند و یا بعضا نمی‌ارزند.

در سه سال گذشته، هرگاه به آخر خط رسیده‌ام (کم هم نبوده‌اند، یکی از دیگری سخت‌تر و این اواخر هم بیشتر)، این صوت دو دقیقه‌ای، حال‌خوب‌کُنِ من بوده است.

دوست داشتید بشنوید.

 

 

اینکه خزان عمر من کی باشد دست خودم نیست، شاید امروز یا فردا. بچه که بودم، می‌شد هر امتحانی را شبِ امتحانی داد، اما یقین دارم که دیگر نمی‌شود. در امتحان زندگی، ذره ذره‌اش زیر ذره‌بین هستی و لحظه به لحظه‌اش تحت فشار. به مدد شب امتحان، شاید پاس شوی، ولی بی‌شک آن زرنگ‌ترین شاگرد نمی شوی، فتَذَکّر.

 

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم     چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم

در میخانه گشایید به رویم، شب و روز     که من از مسجد و از مدرسه بیزار شدم

 

+ امتحان زندگیتون قشنگ :)

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
میم خ

نظرات  (۸)

منو باش آماده شده بودم برا شمردن جوجه ها :))))))
پاسخ:
آمادگی خوبه، آدم همیشه باس آماده باش باشه :))
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۲ ساکن طبقه 40
صوت امام خیلی زیبا بود ... نگذارید برا ایام پیری ... الآن که جوان هستید سیر خودتون رو شروع کنید...
پاسخ:
بله واقعا
ایشالا دست از تلاش برنداریم، به لطف حق و دعای دوستان ...
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۰ تبارک منصوری
ممنون بابت صوت...
حال ما رو هم خوب کرد... :)
ان شاءالله عاقبت بخیر بشیم همه...
پاسخ:
خواهش می کنم، خدا رو شکر :)
ان شاءالله ...

۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۰ آرزو ﴿ッ﴾
خیلی خوب بود صوت، خیلی؛ ممنون :)
چقدر صدا و لحن امام آرامش داشت و من نمی‌دونستم ...
پاسخ:
:-)
بله واقعا حکم آرامبخش داره بعضی وقتا، 
جایی که نیاز به صلابت و ابهت بوده، غلیان و جوششون رو نشون می دادن و جایی که مهربانی و عطوفت نیاز بوده، آرامششون رو
خدایشان بیامرزد ...
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ آرزو ﴿ッ﴾
امتحان زندگیِ شما نیز قشنگ.
پاسخ:
ممنون، ایشالا :)
۲۸ آذر ۹۵ ، ۱۱:۱۹ اسپریچو ツ
امیدوارم همه این ها به خاطر یه امتحان دانشگاه نباشه:دی
پاسخ:
امیدوار باشید
آخرین امتحان دانشگاه بیش از یک سال پیش بوده ;)
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۱ حامد عبدالهی
باید درس بخونم. اما فعلا یه امتحان دارم. سربلند بیرون اومدن از این امتحان احتمالا بشه بزرگترین پیروزی زندگیم...
پاسخ:
ایشالا که پیروز و موفق و سربلند بیرون بیاید
ما هم دعاتون میکنیم
یا حق
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۹ ـس‍ ‍ین
سلام رفیق
چقدر خوب بود این پست
فدای امام بشم
دلسوزی رو می‌شد تو صداش حس کرد
.
.
.
تکرار می‌کنم خیلی خوب بود این صوت
خیلی
ممنون :)
پاسخ:
سلام عزیز
بله واقعا
اما این کامنت شما هم چقد خوب بود!
چقد خوبه که برگشتی
بیشتر باش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی