دستگاه موخوره گیر Fasiz
دستگاه موخوره گیر Fasiz
موخوره ، مشکلی است که بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها با آن درگیر هستند که می توانند به راح
275,000 تومان
خرید کنید

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

من‌نوشته

.انسان جز آنچه می‌دهد، چیزی ندارد

نمی‌دانم حکمتش چیست درست زمانی که کلمات و جملات در سرت غوغا می‌کنند و هوای نوشتن داری، کلی کار کوچک و بزرگ به برنامه زمانی فشرده‌ات هجوم می‌آورند و تقویم روزهایت را به سرعت و به اجبار ورق می‌زنند و بعد تو می‌مانی و همه احساساتی که باید روی کیبوردت پیاده می‌شدند و اکنون بر دیوار قلبت رسوب می‌کنند و خشک می‌شوند و می‌ریزند در قهقرای وجودت.

نمی‌دانم حکمتش چیست، درست آن زمانی که همه‌ی کارها تلنبار شده‌اند روی سرت و نیاز مبرم به تمرکز داری، کاسه عشقت لب پر می‌زند و با اندک اشاره‌ای، یادی یا خاطره‌ای، زنگی یا پیامکی بیگاه، سرریز می‌شود. چشمه عشقت فوران می‌کند و طغیان؛ سیلابی می‌شود زلال که ناچاری به غرق شدن در عشق، توفیقی اجباری و البته لذتبخش.

نمی‌دانم حکمتش چیست درست زمانی که توبه می‌کنی از عشق و پشت دستانت را از آرزوی گرفتن دستانش داغ می‌کنی و جداره قلبت را با سر پنجه خشونت می‌خراشی تا گواهی باشد از مصائب راه عشق؛ می‌آید، سرزده و بی‌خبر، من حَیثُ لایُحتَسَب. حال تو می‌مانی و توبه‌ای شکسته و دستانی مجروح و قلبی زخمی و دلی عاشق.

بیخود نیست که می‌گویند عشق ناگهان و ناخواسته شعله‌ور می‌شود، که قانون نمی‌شناسد، و در لحظه پدید می‌آید. آری تازگی ذات عشق و طراوت بافت عشق است. [1]

من حکمت خیلی چیزها را نمی‌دانم، خیلی چیزها؛ اما خدایی دارم که می‌دانم دستانم را گرفته است ...

 

#می‌گویمش_برود_در_پناه_خدا

[1] از مرحوم نادر ابراهیمی

+ بشنوید محمدرضا علیقلی را


 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۳
میم خ

نظرات  (۱)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۳ اسپریچو ツ
مبارک باشه اونم تو پائیز(((((((:
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی